Ons hippy eiland - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Channa en Mila - WaarBenJij.nu Ons hippy eiland - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Channa en Mila - WaarBenJij.nu

Ons hippy eiland

Door: Channa

Blijf op de hoogte en volg Channa en Mila

21 Januari 2015 | Nederland, Wormer

En dan zijn we al weer een week op ons hippie eiland Koh Phayam.
Het is werkelijk heerlijk hier...
Ik heb dan wel geen vergelijkingsmateriaal maar van de meer ervaren mensen hier hoor ik dat het hier is wat Thailand vroeger was.
Er is 1 gevoel die hier overheerst " alles mag maar niets moet"
Laat dat nou net het gevoel zijn waarna we opzoek waren!
Mila is totaal opgenomen in de familie, ze helpt in de keuken en ze is overladen met speelgoed.

Ons creditcard verhaal is hopelijk opgelost. Met wat over-en-weer contacten en het opnieuw activeren hoop ik dat hij nu werkt.
Het waren wat bloed zweet en tranen maar gelukkig zijn er hele lieve mensen hier die me hebben geholpen met lenen van geld.

Wij verblijven op het noordelijke gedeelte het zand is hier geel maar wel heerlijk rustig. Meer zuidelijk is het heel fijn zand en meer zoals wij het kennen kwa kleur.
Daar zijn wel meer kinderen en golven om overheen te springen maar ik ben erg blij met onze keuze. Ook hebben we een scooter gehuurd en Channa zou Channa niet zijn als ik daar niet de eerste dag gelijk vanaf zou vallen...hahaha gelukkig geen beschadigingen aan de scooter of aan onszelf alleen een hoop gillende Thaise mensen die ons kwamen helpen.
We blijven lekker nog een paar dagen hier voor dat we de bus pakken terug naar Bangkok om verder door te reizen naar Chang mai.

• 21 Januari 2015 - 07:44

Marjolein:

Wat fijn te lezen dat jullie het zo goed hebben!!!
    Abe vertel ik in grote lijnen wat jullie meemaken, zijn reactie:

"Mama, als ik echt naar juf Gineke ga dan komt Mila toch wel terug he uit teilland?"
    Ofwel wel terugkomen he!?

Voor jullie, denk nog lang niet aan naar huis gaan!!
    Blijf volop genieten!
    Liefs! En een kus van Abe

• 21 Januari 2015 - 12:23

Ingrid:

Fijn te horen dat jullie het zo naar julie zin hebben. Klinkt ook als het paradijs

• 21 Januari 2015 - 17:06

Marjoke:

Goed om te lezen, dat jullie heerlijk genieten van een rustig paradijsje!
    zeker fijn om te lezen, hoe jullie genieten!
    wens jullie nog veel fijne en mooie dagen toe en een dikke knuffel voor allebei!
    veel liefs en plezier XXXX

• 23 Januari 2015 - 10:13

Rina Talhout:

Hoi Channa en Mila wat een super mooie reis zijn jullie aan het maken dat is genieten saampjes,leuk om jullie te volgen geniet er van liefs Rina.