Het begin van de reis - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Channa en Mila - WaarBenJij.nu Het begin van de reis - Reisverslag uit Wormer, Nederland van Channa en Mila - WaarBenJij.nu

Het begin van de reis

Door: Channa

Blijf op de hoogte en volg Channa en Mila

15 Januari 2015 | Nederland, Wormer

En daar gaan we dan... Nadat Mila onze tas zelf heeft mogen inchecken hebben we een super goede reis gehad. Het leek zelfs snel te gaan voor hoeverre dat kan met een vlucht van bijna 12 uur.

Tja en dan kom je aan in Bangkok en merk je dat alle goedbedoelde adviezen en waarschuwingen waarheid worden.
De vliegtuigmaatschappij waarmee we naar ranong zouden vliegen bestaat niet meer en een ander optie is vanuit een ander luchthaven aan de andere kant van Bangkok. Dan maar eerst een nachtje in het hotel in Bangkok... Maar helaas volgeboekt! Oke wat nu. Met mij creditcard bij een service desk vlucht boeken voor morgen vanuit Don Muean maar het is te mooi om waar te zijn.. Mijn creditcard werkt niet pfff gelukkig kunnen pinnen en contant kunnen afrekenen bij de 7eleven en met een verkregen code kan ik als het goed in inchecken morgen.
Met een shutle bus zijn we naar Don Muean gegaan om daar met de wifi opzoek te gaan naar een hotel on de buurt zodat we morgen ochtend om 6.30 naar t vliegtuig kunnen.eenmaal daar aangekomen een leuk hotel gevonden en de nacht aardig doorgekomen. Goede vlucht gehad met een super leuk vliegtuigje. En toen toen begon het grote probleem. Op het eiland waar we heen gaan kan je niet pinnen dus we moeten genoeg geld meenemen.. Maar tot mijn grote schrik werken mijn passen niet meer en kan ik geen geld meer opnemen. We gaan toch naar het eiland en ik hoop dat we het de aankomende dagen kunnen oplossen. We hebben inmiddels een mooie plek gevonden waarbij ik alles op rekening kan zetten en hopelijk komt er snel een oplossing. Het is hier iig pracht met een fijn huisje en hele lieve mensen.

• 15 Januari 2015 - 17:02

Richard & Ina:

Ja, da's ff schrikken zonder geld in Thailand. Gelukkig is het nu al een leuk verhaal.
    Geniet lekker ff op je Bountystrand en we horen van je
    liefs, je mama en stiefvader.

• 15 Januari 2015 - 18:53

Greet Hendriks:

Hi ladies,

Nou dat is wat je noemt avontuurlijk!!
    Het lijkt wel Expeditie Robinson, dus zelf voor je eten zorgen, visjes vangen (Mila kan dat wel!) cocosnoten zoeken! En vooral veel luieren, zwemmen, luieren, zwemmen, luieren, zwemmen enz.enz.
    Veel plezier!
    Dikke kus

• 17 Januari 2015 - 10:58

Ingrid:

Bij mij breekt het zweet al uit na zo'n verhaal. Pfff.....goed begin