Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Channa en Mila - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Channa en Mila - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: Channa

Blijf op de hoogte en volg Channa en Mila

03 Februari 2015 | Thailand, Chiang Mai

En daar lig je dan... Aan een zwembad vol bacteriën. Maar ma goed douchen en wat antibiotica zalf gaan de rode vlekjes echt wel weer weg.

De kamer is groot en schoon maar het is dan ook wel de duurste want in de andere kamers durfde ik mijn slippers niet eens uit te doen, dus een blik in het bed heb ik niet eens gewaagd.

Zo grappig, als je hier door de straten loopt en alle kleding wasshops ziet.
Ze drogen je kleren aan de straat waar alle auto's en tuck tucks langs scheuren. Dan vraag je je af waarom ze hun kleren laten wassen.
Maar ooohhhh wat ben je blij als je je zakje wasgoed inlevert en het weer (schoon) terug krijgt!! Tja want onze wasgoed wassen ze natuurlijk in een wasserette met een heerlijke droger en frisse wind.

• 03 Februari 2015 - 10:28

Ina:

Ook deze lange reis is weer goed gegaan met de nacht trein, wat een heerlijke bedjes He!
    En nu in Chiang Mai......fijn dat jullie een mooie kamer hebben gevonden met (zwembad)
    Ja en als jullie die school meisjes tegen komen met hun spier witten blouse en knie kousen snap je niet hoe dat mogelijk is.
    En wat een belevenis He! en zeker voor Mila zo op de rug van een olifant door de jungle prachtig!
    Nog even genieten van al dat moois en van het heerlijke eten de massages de nachtmarkt en ga zo maar door.
    Dikke kus mama.